söndag 3 februari 2013

Mitt älskade rullbord

Jag måste få berätta om min nya kärlek - rullbordet Råskog.!

Jag såg det i flera heminredningstidningar i början av förra året, men varje gång jag kikade in på IKEAs hemsida så fanns det inte på lager. Jag började nästan ge upp hoppet av att bli ägare till något rullbord, när så ett mail från IKEA damp ner "- Råskog finns åter på lager!".

Gissa om jag fick bråttom till varuhuset. Fanns det fler som blivit lika förälskade som jag, så var risken stor att Råskog snabbt tog slut.

Det heter rullbord, men jag skulle nog vilja kalla det rullvagn och det finns i färgerna mintgrönt, som blev min favorit, och i grått. Men det spelar mindre roll vad det heter, för nu står det där hemma i mitt syrum, fullproppat med "bra å ha-saker", och jag älskar det av hela mitt hjärta.




Inga kommentarer: