onsdag 14 november 2012

- Shit säger jag!!

Jag har ju varit ganska flitig de sista dagarna. Förmodligen beror det på att jag känner hur julen flåsar mig i nacken. Jag såg en nedräkning idag, som visade att vi bara hade 43 dagar kvar till julafton!

- Shit säger jag - 43 dagar! Nu inser jag att "Tant Tidsoptimisten" varit framme igen!

Jag hade ju planerat att ge bort lite hemmafixade julklappar i år i form av stickade vantar och strumpor etc - ja, sådana julklappar som man hatar att få, men som är ganska bra att ha när man fryser. Men med den hastigheten som tiden flyger iväg för mig så måste jag omprioritera igen! Ska det hinnas med att göra några hemma fixade julklappar här, så får det bli någon hastigt målad flörtkula eller en pimpad grankotte.

Jag började att sticka på en Onepiece till Isabelle, som hon kan ha i trädgården när ingen ser henne. Det får bli "my mission" att få den färdig till jul.

Inga kommentarer: