måndag 18 mars 2013

Stora Symässan i Malmö




Jag gjorde ett besök på Stora Symässan i Malmö i helgen. Tyvärr blev jag lite besviken för jag hade räknat med fler utställare på garnsidan och tygsidan. Det "hav" av garner som presenterades i inbjudan kunde jag inte hitta, men det kan ju också ha tagit slut, för jag gjorde inte mitt besök förrän på mässans sista dag. Några speciella "mäss-erbjudanden" som tilltalade mig, hittade jag inte heller.

Några utställare får dock plus i kanten det är bland annat

Hemslöjden i Skåne som visade upp några av sina underbara arbeten
Gittes Tygkällare hade många fina knappar i sitt sortiment
Islandsgarn hade flera underbara garner.


Att även se 1,6 miljonersklubben presentera sig på mässan tycker jag är underbart!


1,6 miljonerklubben för kvinnors hälsa







Inga kommentarer: