tisdag 12 mars 2013

Äntligen färdig!

Idag har vi åter haft en härlig dag med strålande solsken, tyvärr så fick jag höra att vi förmodligen skulle få snö i morgon. Tyvärr säger jag, för jag tycker att det räcker med snö nu, speciellt när jag såg att den första krokusen slagit ut i rabatten.

Tisdag innebär ju symöte, och här har flitens lampa lyst. Lilla "A:s" Onepiece är färdig!! Äntligen kan jag ringa och bjuda in mig själv på en liten kopp kaffe och lite mys med lilltrollet.



   
Som extra detalj har jag virkat
med grå tråd i ärmsömmarna.
Onepiecen i helbild. Benen är
avsiktligt långa för att kunna
"puffas" till lite.

Ett f'ärdigt kitt med tillhörande
halsduk och sockar.

5 kommentarer:

Fia sa...

Vad fin den blev!

Stina sa...

Så fin den blev! Gillar att den inte "bara" är randigt rak av utan att det är lite mer :-)

Karin-Ida sa...

Åh vad fin den blev!
Fint med ett helt kit!

Trixiyo sa...

Va fin den blev :)

Susanne sa...

Tack snäll Ni för alla fina kommentarer. Efter mycket pill så blev den färdig till sist.