tisdag 18 juni 2013

Sjalen är färdig

Det tar verkligen lite tid att komma tillbaks i de gamla vanliga gängorna. Det är tröttheten som är mest jobbig tycker jag. Så fort man gjort något ansträngande så blir man totalt utmattad. Det känns som om någon sög kraften ur en. Allt detta skall ju bli bättre, men jag lider av otålighet!

Tack och lov så har jag lite avkopplande sysslor att ta till, som mitt sjalstickande. Jag har faktiskt stickat färdigt sjalen som jag hållit på med ett tag. Den skall jag packa in i ett sött litet paket och ge bort till en nära vän.
 
Efter att jag publicerat mitt inlägg och länkat till Husmorsskolans Syförening så fick jag ett mail från Åsa, en annan syföreningsmedlem. Hon ville gärna att jag visade sjalen i närbild och det gör jag så gärna.
Glad Midsommar på Er Alla!
 
 

2 kommentarer:

Återbruk av Åsa.Li sa...

Tjusigt! Den påminner om en babyfilt jag har haft till ungarna:-)

myrica sa...

Vilken snygg sjal.