onsdag 12 maj 2021

 Jag kan nu lugnt konstatera att traktortröjan som jag stickade till Viggo är godkänd för användning. När det plingade till i mobilen med en bildsvit av en glad Viggo som gjorde tummen upp, så kunde hans mormor andas ut.

Det tycks nu som om knappfadäsen - att sätta dit traktorknappar när han ville ha knappar med släpvagnar - nu glömts bort. Tröjan ser lite lång ut, nästan som en klänning, men jag har faktiskt gjort den längre med flit. För det första så tror jag att tröjan kommer att dra ihop sig i tvätten, om den nu inte gör tvärtom och töjer sig till max! Men då har Viggo en traktortröja den dagen han fyller 18 år! För det andra så tänkte jag att en tröja som går ner över rumpan, värmer bättre än en som slutar vid midjan. Ja, som ni hör så planerar jag för en kylig sommar..... meen jag brukar alltid ha fel!







Inga kommentarer: